Tuesday, April 21, 2009

Spring is coming!

Hi everyone!
I´m sorry that I haven´t been posting lately. I was in Åre (in Sweden) skiing centre with my friends for a week and came home couple of days ago. I didn´t have camera with me, only my cell phone, so I can´t share pictures I took from there. I´ve never done downhill skiing in my life and I can assure you that I looks easier than it really is!
Here in Finland spring is coming really fast, it´s warm and sunny! There are already some flowers here in our backyard.
I hope I get my new pattern ready in this weekend and I hope I get published it here soon!
I knitted few toys during the easter and my visit in Åre.


Eipä ole tullut postattua parin viikkoon. Olin kavereiden kanssa Åressa laskettelemassa viikon ja tulin kotiin pari päivää sitten. Kameraa mulla ei ollut kun kännyssä, muuten lataisin muutaman kivan luontokuvan tänne. Ennen ole ikinä ennen elämässäni lasketellut ja voin sanoa, että laskettelu näyttää paljon helpommalta, mitä se oikeasti on. Mä laskin ekat päivät pelkistä sinisistä rinteistä ja viiimeisenä päivänä onnistuin puolivahingossa laskemaan yhden punaisen rinteen alas.
On ihanaa, kun tulee kevät ja aurinko paistaa! Muutamat krookukset kukkii jo meidänkin takapihalla.
Mä yritän saada mun uuden ohjeen nyt viikonloppuna tehtyä valmiiksi ja postattua sen tänne.
Muutaman uuden asukkaan sain väsättyä pääsiäisenä ja sillon kun oli Åressa.

Best wishes!
-Minttusuklaa-

No comments:

Post a Comment