Saturday, June 27, 2009

Little projects/Pikku projekteja

Hi,
Because now is summer, I had time to to finish one of my 'EOs' (everlasting objects). I started this bunny in .... I gues in February. I got the ears ready and since that it has been on my table, watiting to get finished. I used 2,5mm hook and I guess 3ply yarn, so the bunny is bit smaller than the pattern says. Actually this bunny was a lot of crocheting and aching hands afterwards. Any ideas for name?Nyt kun on kesä, niin mulla on ollut aikaa päätellä mun iäisyysprojekteja. Tätä pupua mä olen väsännyt varmaan helmikuusta astia. Ensiksi sain korvat valmiiks ja sen jälkeen tekele onkin pyöriny mun pöydällä odottamassa valmistumistaan. Käytin paljon pienempää koukkua ja lankaa kuin ohjeessa neuvottiin, joten pupusta tuli pienempi kuin ohje sanoi. Kuitenkin tuntui että kädet oli silti kipeät, kaiken virkkaamisen jälkeen.

And I also made two new keychains for my backpack or my friends backpacks. One little Tiny Striped turtle and a little bear. Making little toys is cool, except sewing all little paws and tails to their places!Tein muutaman aivaimenperän, jotka voi sitten syksyllä laittaa reppuun roikkumaan. Niistä tuli ihanat, ainoastaan tassujen ja jalkojen paikoilleen ompelu alkoi jossain vaiheessa tympäistä!


1 comment:

  1. Muy bonitos ,te felicito ,cada día te quedan mas hermosos..un besito......

    ReplyDelete